Digitale transformatie & innovatie

Digitale transformatie raakt uw organisatie van binnen en van buiten. Het is daarmee een holistisch vraagstuk. Wat is uw bestaansrecht en hoe staat dit in relatie met de behoefte van uw klanten? Definieer hoe digitalisering aan klantbehoeften gaat bijdragen. Vertaal dit naar de juiste uitgangspunten, architectuur, programma’s, projecten en activiteiten. Visualiseer dit op een simpele en overtuigende wijze en begin klein! Vertaal activiteiten naar de belangrijkste vaktechnische competenties voor uw organisatie en maak dit meetbaar. Kies de juiste ontwikkelpaden voor uw mensen en ga samen van start. Het zijn uw mensen die het moeten doen!

Voor wie:

Deze masterclass is geschikt voor mensen die op een samenhangende manier samen met elkaar hun organisatie digitaal willen transformeren. Denk daarbij aan:

Businessmanagers Informatiemanagers IT-managers Architecten Programmamanagers Portfoliomanagers Consultants

Doelen:

  • Begrijpen van vijf essentiële onderdelen die u inzicht geven in uw specifieke klantbehoeften. 
  • Begrijpen hoe klantdata ingezet kan worden om klantervaringen voortdurend te verbeteren.
  • Definiëren hoe klantinteracties via verschillende kanalen tot optimale klantervaringen leiden. 
  • Definiëren hoe klantervaringen met behulp van digitaliseringsprojecten vorm & inhoud krijgen. 
  • Definiëren van een raamwerk voor de besturing van digitaliseringsprojecten.
  • Kies een simpele visualisatie en communicatie stijl die aansluit bij wat uw organisatie elke dag doet. 
  • Kies de juiste ontwikkelpaden voor uw medewerkers.

Over deze masterclass

  • 1650,- per deelnemer
  • Nijmegen, Utrecht en Zwolle
  • 3 dagen (10:00-16:00 uur)

Realiseer uw ambitie, start vandaag.

Neem contact op met onze experts voor een echte kennismaking.

16 augustus 2019 - 23 augustus 2019 - 30 augustus 2019 2 september 2019 - 9 september 2019 - 16 september 2019 25 september 2019 - 2 oktober 2019 - 9 oktober 2019 18 oktober 2019 - 25 oktober 2019 - 1 november 2019 Data in nader overleg