Ontdek uw klant
U wilt uw klanten scherper in beeld krijgen. Helder inzicht in het gedrag en de behoeften van uw klanten. Een succesvolle klantstrategie bouwen met behulp van data, slimme analyses en een experimenteer & leer methodiek. U wilt werken met klantreizen die u in staat stellen snel in te spelen op veranderende klantwensen en interacties. Meerdere klantkanalen inzetten voor een optimale klantbeleving. Continu de stem van de klant verbinden aan de stem van uw organisatie.
Hier staat u nu
- Klanten verliezen aan concurrenten
- Verouderde diensten en producten
- Beperkt inzicht in klantbehoeften
Hier wilt u naar toe
- 360 graden overzicht op uw klanten
- Klantwaarde blijven ontdekken
- Meetbare klantprofielen
Uw klant centraal zetten is niet langer een manier om u te onderscheiden. In dit digitale tijdperk bepaalt het simpelweg uw overlevingskansen.
Waarom
Uw klanten zijn veeleisend en verwachten een naadloze klantervaring. U wilt de kenmerken per klantsegment achterhalen om klanten beter te begrijpen en aan te sluiten op hun behoeften. Op talloze momenten en via verschillende kanalen heeft u contact met uw klanten. Elk moment biedt kansen om een scherper beeld van uw klanten te krijgen. Een beeld wat u gebruikt om uw producten en diensten continu te verbeteren.
Uw 360 graden klantprofielen
Data analyse van gedragingen en behoeften
Uw klantervaringen
Omarm design thinking voor klantervaringen
Uw marketing, sales & service capabilities
Geïntegreerde & wendbare klantkanalen en systemen
Uw klantdata, analyse & inzichten
De basis voor nieuwe waardeproposities
Resultaat
Elke dag weer komt u dichter bij uw klanten te staan. U bent in staat uw klanten steeds beter te bereiken en daarmee vergroot u de loyaliteit van uw klanten. U zet uw klant in toenemende mate centraal. U leert van elk moment dat uw organisatie met uw klanten in contact komt en u bent daardoor sneller in staat om continu klantwaarde te blijven ontdekken. Klantwaarde die u realiseert door gebruik te maken van de kracht die digitalisering u biedt.
Voordelen van I-Knowledge
Meetbare klantprofielen
Design thinking
360 graden overzicht