Ontdek uw services
U wilt de link tussen uw strategie en business & IT-teams verder versterken. Een stuurmechanisme met een procesgerichte aanpak waarbij eigenaarschap, contract- & risicomanagement en een scherp oog voor kosten, baten en waarde centraal staan. Uw teams de mogelijkheid bieden proactief te handelen over afdelingsgrenzen heen. Op basis van een gedeelde visie hoe uw organisatie zich onderscheidt in de markt. En dit continu te vertalen naar business en technologie services die uw medewerkers en klanten elke dag gaan gebruiken.
Hier staat u nu
- Lokaal handelen
- Onduidelijke besluitvormingscontext
- Laag onderling commitment
Hier wilt u naar toe
- Integraal handelen
- Gedefinieerd stuurmechanisme
- Wederzijdse afhankelijkheid
“Aannames zijn de kortste weg naar teleurstelling. Business capabilities maken uw uitdagingen inzichtelijk, terwijl services meetbaar laten zien hoe deze uitdagingen worden opgelost”
Waarom
Uw medewerkers doen hun uiterste best om het werk elke dag een stukje beter, sneller en aantrekkelijker te maken. Er is een hoge betrokkenheid bij de eigen- en/of afdelingswerkzaamheden. Het is onduidelijk voor uw medewerkers welke concrete IT-diensten nodig zijn en of deze diensten bijdragen aan de gestelde doelen. Dit vertraagt de besluitvorming in een tijd dat u continu wilt versnellen. U wilt uw mensen daarnaast de handvatten bieden om op een efficiënte wijze om te gaan met de schaarse middelen waarover u beschikt.
Uw business- & applicatie services
Continu gelinkt aan uw business capabilities
Uw service context & interface
Wanneer begint het, wanneer stopt het en wat wordt er geleverd?
Uw service interactie
Onderlinge online & offline communicatie
Uw technische services
Sturing, richting & kaders voor realisatie van technologie
Resultaat
Een stuurmechanisme met een gemeenschappelijk taal voor business & IT-teams die uw organisatie in staat stelt relevant te blijven. Uw mensen stemmen de onderlinge verwachtingen over IT-dienstverlening continu met elkaar af. Er is een balans tussen lokaal en integraal handelen. Uw mensen hanteren een probleem-oplossing focus om nieuwe services te ontdekken. Services die slim worden gevisualiseerd en gecommuniceerd op het perspectief van een stakeholder.
Voordelen van I-Knowledge
Business & IT-teams verbonden
Fundament voor samenwerking
In begrijpelijke taal